Mitsubishi Motors Malaysia catat 40,000 pengeluaran XPANDER, pemilik ke 40,000 bakal terima baucar melancong RM10K

208

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi di Malaysia mencatatkan pengeluaran 40,000 unit untuk Mitsubishi XPANDER di Malaysia.

Dalam meraikan kejayaan yang luar biasa ini, syarikat itu melancarkan kempen menarik untuk memburu pelanggan XPANDER ke-40,000 yang bertuah.

Pemenang akan diberikan hadiah utama baucar perjalanan RM10,000, membolehkan mereka memulakan percutian pilihan mereka. Pelanggan juga dijemput untuk menemui rangkaian penuh ganjaran yang tersedia di semua bilik pameran sah Mitsubishi Motors.



Ketua Pegawai Eksekutif MMM, Shinya Ikeda berkata, perjalanan di Malaysia adalah sesuatu yang luar biasa dan mencapai pencapaian jualan unit ke-40,000 untuk XPANDER adalah bukti kepercayaan dan kesetiaan pelanggan terhadap jenama berkenaan. 

“Sejak pengenalan XPANDER di Malaysia pada 2020, MPV pemasangan tempatan secara konsisten sudah memikat pelanggan dengan reka bentuk yang bergaya, pengendalian yang baik dan kebolehmanduan yang unggul.

“Kami berharap XPANDER membawa banyak pengembaraan yang menyeronokkan untuk pelanggan kami dan mereka terus menjalani Kehidupan Melangkaui Had dengan XPANDER,” katanya.

XPANDER mengekalkan kedudukannya sebagai MPV bukan nasional No. 1 Malaysia di Malaysia, untuk separuh pertama tahun ini.

Bermula 13 sehingga 28 Julai 2024, pengedar sah MMM akan mengadakan acara di pusat pameran di seluruh negara dari jam 10.00 pagi hingga 4.00 petang.

Pengunjung berpeluang menerima rebat dan bonus istimewa. Sila layari laman web MMM https://www.mitsubishi-motors.com.my.

Galeri Gambar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here