Tesla lancar Program Kadar Faedah 0% untuk Model 3, anggaran bayaran RM81 sehari

209

Tesla berusaha untuk mempercepatkan peralihan dunia kepada mampan dan membolehkan penyesuaian kenderaan elektrik di Malaysia dengan menawarkan SUV elektrik terlaris di dunia Model Y dan model sedan elektrik terbaharu Model 3 ke pasaran.

Mulai sekarang hingga 30 September 2024, pelanggan boleh memiliki Pacuan Roda Belakang Model 3 dengan hanya RM 2,430 sebulan (anggaran RM81 sehari) pada kadar faedah 0% dengan sekurang-kurangnya 20 peratus deposit dengan tempoh pembayaran 60 bulan.



Selain daripada program faedah rendah yang baru dilancarkan untuk Model 3, program kadar faedah rendah sebelum ini untuk stok sedia Model Y kini diperluaskan kepada pesanan tersuai.

Pelanggan boleh memiliki Model Y serendah RM 1,810 sebulan (anggaran RM 60 sehari) pada kadar faedah 0.78 peratus dengan menyelesaikan sekurang-kurangnya 25 peratus deposit dan tempoh pembayaran 84 bulan.

Semua tawaran yang dinyatakan di atas adalah atas dasar siapa cepat dia dapat sementara stok masih ada. Pelanggan mesti membiayai melalui Maybank dan Public Bank, penyerahan maklumat lengkap sebelum 30 September 2024 untuk layak mendapat tawaran berkenaan.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here