13 pengisian Art of Speed 2024 hujung minggu ini, banyak aktiviti baharu!

98

Seperti tahun sebelumnya, acara Kustom & Counter Culture terulung Malaysia iaitu Art of Speed kembali tahun ini dengan penganjuran lebih besar berbanding pada 2023.

Acara yang memasuki tahun ke-13 itu, tampil sentiasa berbeza dan mempunyai keunikan tersendiri dari segi pengisian aktiviti yang diadakan setiap tahun.



Pada tahun ini, Art of Speed menampilkan aktiviti yang cukup menarik untuk tatapan pengunjung.

Ini kami senaraikan apa yang anda boleh jangkakan ativiti di sana:

  1. Terbaharu Untuk 2024! – SoundCircus Takeover oleh Art of Speed kali ini berbeza dari tahun sebelumnya. Bukan lagi festival di luar dewan, SoundCircus kini mengambil alih Dewan A! Kugiran musik seperti Spider, Gerhana Ska Cinta, Salam Musik, Jemson X Forcesparkbois, Slatan, 53 Universe dan ramai lagi yang diadakan sepanjang acara berlangsung dari 27 ke 28 Julai 2024 dari jam 4:00 petang hingga lewat di MAEPS Serdang. Tiket kini boleh didapati di https://scf.artofspeedmy.com/ticket/

2. Terbaharu Untuk 2024! – Art of Speed ​​akan berkolaborasi dengan Selangor FC (SFC) dalam menyokong kempen SFC yang sedang berjalan; “Stop The Violence”, melayari daripada bola sepak kepada gaya hidup automotif.

3. Terbaharu Untuk 2024! – Komuniti Moto4sale untuk jual beli motosikal bawah kapasiti enjin 500cc.

4. Terbaharu Untuk 2024! – Kolaborasi Art of Speed ​​bersama IGL Coatings akan mempamerkan coating edisi terhad yang dibuat khas untuk penunggang motosikal dan motosikal.

5. Terbaharu Untuk 2024! – AOS berkolaborasi bersama empat jenama tahun ini, ia membabitkan

  • Art of Speed X Zippo
  • Art of Speed X Von Dutch
  • Art of Speed X Selangor FC
  • Art of Speed x MOONEYES

6. Terbaharu Untuk 2024! – AOS Invitational Build-Off kembali dengan 10 pembina binaan khas yang akan merebut hadiah wang tunai dan peluang untuk menghantar motorsikal kustom mereka ke Jepun untuk acara The 32nd Yokohama Hot Rod Custom Show 2024. Pembina binaan khas yang tepilih adalah:

  • Abah & Sons (Padin Musa)
  • Nodie Cycles
  • Acid Welding
  • Zuhalfast
  • RGF
  • Flying Loser
  • Chaos Customs
  • FNG Works
  • Son of Abdul

7. The 2nd Official Hot Wheels Collectors Convention Malaysia – Pengunjung akan menikmati lebih banyak aktiviti Hot Wheels termasuk:

  • Pameran Hot Wheels Rare dan Collectibles
  • Hot Wheels Skate School
  • Hot Wheels Swap Buy And Sell
  • Sesi perkongsian pengumpul
  • Pertandingan Kustom Hot Wheels

Majlis makan malam juga akan diadakan untuk Hot Wheels Collector Convention di Hotel Concorde, Kuala Lumpur. AOS 2024 akan melancarkan modal die-cast eksklusif konvensyen pertama untuk Malaysia bersama-sama Pengurus Pereka – Kenderaan Hot Wheels, Dwayne Vance.

8. Outdoor ThunderCircus “Brotherhood Rally” – Kawasan terbuka yang dikhaskan sepenuhnya untuk penunggang dan peminat motosikal. Sorotan untuk ThunderCircus termasuk “ride-in” mega dan pengumpulan kumpulan motosikal dari sekitar rantau ini.

9. NoEqual.coMenampilkan NEAT Fest di Dewan C, menampilkan paparan kolektif kereta bermodifikasi yang dipilih dari seluruh Malaysia. Kereta yang diketengahkan adalah beberapa yang diubah suai menarik daripada kategori tempatan, Jepun, Eropah dan supercar.

10. Off The Grid – Menampilkan “gaya hidup outdoor” yang diadakan di ruangan tertutup dengan keselesaan hawa dingin, Off The Grid akan mempamerkan banyak aktiviti di atas dan luar pentas untuk dinikmati seisi keluarga.

11. Hail Vintage dan Streetware Con – Fesyen pakaian jalanan dan thrift di Hall D. Kini dengan lebih banyak vendor untuk 2024. Tahun ini menampilkan Backdoor Soundsystem Collective untuk menghiburkan orang ramai sepanjang hujung minggu.

12. Kustom & Koffee Talk – Christopher Ng dari Motoqar menjadi hos pada tahun ini  di Dewan A pada pukul 3.30 petang pada Sabtu, bersama-sama dengan ahli panel dari luar negara. Forum ini akan membincangkan trend terkini dalam industri motosikal dan automobil.

13. Show & Shine – Menampilkan kereta-kereta yang telah diubah suai dan motosikal bermodifikasi terbaik dengan peluang memenangi Best of Show iaitu lawatan ke The 32nd Annual Yokohama Hot Rod Custom Show yang akan diadakan pada Disember 2024 nanti.

Cabutan bertuah Honda: AOS X QARTEL TV

Cabutan bertuah tahun ini akan berlangsung pada hari Ahad dan ianya istimewa kerana hadiahnya merupakan kolaborasi antara AOS X QARTEL TV. Seorang pemegang tiket bertuah bakal membawa pulang satu kenderaan Honda yang dimodifikasi.

Harga tiket AOS 2024

Pas hujung minggu AOS 2024 boleh diperolehi di depan pintu dan atas talian dengan harga RM35.00, manakala kanak-kanak di bawah umur 12 tahun masuk secara PERCUMA.

Pemegang pas OKU juga diberikan kemasukan secara percuma. Baharu untuk tahun 2024 adalah pilihan untuk mendapatkan parkir tiket valet VIP. Dengan bayaran RM30.00, pengunjung boleh meletakkan kereta mereka di aras bawah di Dewan D dan ia sah untuk kemasukan sehari.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here